Om u beter van dienst te kunnen zijn maakt deze website gebruik van functionele, analytische, social media, advertentie en tracking cookies en vergelijkbare technologie, die door ons of derden worden geplaatst. Nadere informatie over deze cookies kunt u vinden in onze cookiepolicy. Door hiernaast op "Ik ga akkoord" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website (bijvoorbeeld door op een link op deze website te klikken), gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies bij bezoek aan deze site.
Ik ga akkoord

Merk uitgelicht

Merkenbureau Registreermijnmerk.nl geeft de door haar geregistreerde merken graag een podium. Hieronder ziet u het actuele Uitgelichte Merk. In ons archief treft u alle merken aan die wij een podium gaven. Ieder jaar wordt één Uitgelicht Merk tot Uitgelicht Merk van het Jaar gekozen. Alle merken die u ziet zijn door ons gedeponeerd en worden door ons bewaakt.

Sensation

It is time to say goodbye

Sensation stopt in Nederland. Het dance-evenement dat sinds de eerste editie uitgroeide tot een jaarlijks event met zo’n 40.000 in het wit geklede bezoekers werd op 8 juli 2017 voor het laatst gehouden in de Amsterdam ArenA. Organisator ID&T vindt het tijd voor iets nieuws in Nederland. Er komt in 2018 een geheel nieuw groot feest in de ArenA, maar wat voor feest dat gaat worden is strikt geheim en wordt per eind van dit jaar bekend gemaakt.

Sensation werd in 2000 voor het eerst gehouden. Het was echter in 2001 dat de gasten van Sensation voor het eerst gevraagd werd om in witte kleding te verschijnen. De droevige aanleiding daarvoor was het overlijden van Miles Stutterheim, medeorganisator van Sensation. Sindsdien is het motto van elk Sensation feest wereldwijd: Be part of the night – dress in white. Sensation White was geboren.

In Amsterdam is daarnaast ook een aantal keren Sensation Black georganiseerd, met hardere housemuziek en een zwarte dresscode. In 2007 werd Sensation Black veranderd in Black omdat er anders verwarring zou ontstaan tijdens de internationale tournee van Sensation.

Inmiddels is Sensation een groot internationaal merk en wereldwijd bekend met feesten in Europa, Australië, Zuid-Amerika en Azië. Het merk Sensation heeft in 2009 zelfs de Marketing Excellence Award gekregen.

Omdat een succesvol merk altijd het gevaar loopt te worden gekopieerd of misbruikt omdat anderen willen meeliften op het succes is een goede (internationale) registratie van een merk van groot belang. Wilt u ook een merk laten registreren? Neem contact met ons op voor meer informatie.

Wilt u een merk laten registeren? Of wenst u vrijblijvend advies over het registreren van een merk inclusief een gratis beschikbaarheidsonderzoek?

Laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.